Ny Jacka

Hej! Idag blev det som sagt jobb mellan 10-18. Var väldigt roligt men stressigt! Var väldigt mycket folk men det var bra musik samtidigt som man jobbade och passet gick väldigt fort så det va skönt.

Har inga planer för kvällen än men något vill jag hitta på. Farmor, farfar och Zimba har varit i sälen en vecka så då har jag inte träffat min älskling på 7 dagar. Så han ska jag träffa sen och så får vi se vad som händer efteråt.

Imorgon ska jag se på brorsans match och senare ska jag själv spela. Hoppas på en vinst, laget hade vunnit idag. Dom vinner alltid när jag inte är med så kanske ska skippa fotbollen? Vem vet.... haha nej men vi får tagga som fan imon!!

Fick bli några snabba bilder på dagens ouitfit, ville visa min nya skinnjacka som jag köpte på b.young i måndags.

-Ellen

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nej du ska inte skippa fotbollen!!! Idag kör vi :D<3

Svar: haha, vi får köra på lördag :P :D <3
None None

2012-09-02 @ 09:05:49
URL: http://jehnnaa.blogg.se
Postat av: ELIN

SNYGG jacka! :D<3

Svar: tack Elin :D <3
None None

2012-09-09 @ 20:59:52
URL: http://handlaromelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0