Smile, It's Friday

Äntligen är det helg igen och dessutom långhelg eftersom vi har studiedag på måndag, najs! Efter att ha klarat en lång historialektion, matte och engelska följde Henny med mig hem och vi satte oss och gjorde klart matten och spanskan. Oj, plugg på en fredag?! Men det är jätteskönt för nu är hela helgen fri och jag behöver inte plugga någonting! Dessutom bakade vi en helt perfekt kladdkaka så en bra start på helgen helt enkelt!

Egentligen skulle jag spelat match imorgon men Sandlyckan lämnade WO...Lite tråkigt, hade verkligen sett fram emot att spela imon men det blev 3 lätta poäng alla fall.
 
Istället tar jag tåget upp till Göteborg med Sally, Louise & Julia för shopping. Fick min lön härom dagen så är grymt taggad för stor shopping! hihi.
-Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0