gose

Man blir glad när man öppnar daton eller mobilen...
Dagen har innehållt två lektioner, ett besök på Ringhals, mat och träning. Blev faktiskt årets första fotbollsträning på min kära hemmaplan, Östevi. Känns bra att vara tillbaka där igen, trots att det regnade idag... 
 
Så nu börjar säsongens riktiga träningstider: måndagar, onsdagar och torsdagar. Det blir nog väldigt bra eftersom min enda lediga eftermiddag är fredagar (då jag slutar halv 2) för innnan när vi hade träning då blev det lite jobbigt...men nu blir det jättebra!
 
Imorgon är det nationella som gäller, skrivuppsatsen i aulan 13:00. Men själv tycker jag det är ganska kul att skriva när man får ett bra och roligt ämne så vi får väl hoppas på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0