Första februari

Hej! Äntligen helg igen och det var på tiden! Denna veckan har varit ganska kaos men det löste sig ändå. Igår följde amaanda och isabelle med mig hem och då blev det nudlar, kladdkaka och plugg.

Idag började jag inte förrens 10:45 eftersom min lärare va sjuk. Då gjorde jag och min goa tjejer en stor och fantastisk brunch hos Henny. En bra start på dagen!

Slutade halv två men var hos syv och jag är nästan klar med valet. Vi ska nämligen välja inriktning nu till tvåan men det löser sig! Tränade till sex och sen har jag kollat innebandy hela kvällen. Brorsan spelade powerplay och koma tvåa, superduktiga var dom!
Nu blir det one Tree Hill, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0