fotbollshelg

Hej! Helgen blev fullspäckad med fotboll. Kollade när herrarna spelade hela dagen i lördags med Henny och igår var det dags för mig och mitt lag att spela. Gick inte så bra men att vara med i en cup är alltid kul! Slutade med två förluster och en oavgjord men jag stannade kvar med de flesta i laget och såg slutspelen.
 
Idag träffade jag Sally som varit i USA hela lovet och det var jätte kul att se henne igen. Jag fick även en födelsedagspresent av henne som jag kan visa imorgon, blev jätteglad! Fikade sedan hemma hos Louise med mina favoriter. Hon bjöd på en sjukt god tryffelkaka och sedan blev det massa snack.
 
Nu ska jag göra mig iordning för sängen, skolan väntar imon....godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0