saturday 12

Hej! Historiaredevisningen igår gick väl bra, haha betyget var vi inte värda direkt kanske, mae han får skylla sig själv... det är bara att tacka och ta emot!
 
Efter skolan igår blev det fotbollsträning men jag har så jävla ont i min stortå. Vet, ynklig jag låter men något har hänt med den. Hela nageln är lila/blå/gul och den värker hela tiden...vet inte vad jag ska göra...
På kvällen kom Henny hit och vi åt goda Enchiladas som jag fick tips på en blogg. Senare blev det one tree hill och mango sorbet, mysig fredagskväll helt enkelt!
 
Strax ska jag ge mig ut i det kalla vädret, solen var framme innan men bara för att jag bestämde med Louise och Julia att vi skulle ta en promenad med Zimba vid havet försvann den...Vi tänkte i alla fall köpa sallad på kvantum och sätta oss vid havet. Senare ska vi nog möta upp Sally också, ha en bra lördag gott folk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0