äntligen kom lovet!

Var som sagt uppe tidigt idag och jag, Henny, Amaanda, Emilia, Karolin och Adam åkte till Kvantum för lite äggjakt. Det var typ bara vi och pensionärer som handlade men det slutade faktiskt med tre stycken. Så lite gott godis hade vi på rasten. Haha, kändes lite fult att gå runt och rota men värt det ;)
Nu har jag lov eftersom jag  fick sluta halv 3 istället för 4, bra start på lovet! Nu sitter jag och chillar med min favoritkille och äter lite frukt. Ska nog sätta på ett VD avsnitt snart.
Senare idag kommer Lina hem så det blir mysigt att träffa henne, hon ska stanna enda tills på måndag så hela familjen ska åka till Stenungsbadet och övernatta söndag-måndag. Kommer bli supermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0