precis vad jag behövde

Har försökt att plugga fysik hela veckan vilket inte gått så jättebra...för det första har jag typ inte tid (slutat fyra varje dag och sedan träning 18) och för det andra har jag typ inte fattat vad vi skullle ha prov på...Men nu är det i alla fall gjort, gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Det var svårt men jag trodde det skulle vara svårare. 
 
Helt slut i huvudet cyklade jag hem till farmor & farfar efter skolan och där väntade nygräddade våfflor med glass och egengjord björnbärssylt, sjukt gott! Dom visste verkligen hur dom skulle ta emot en trött tjej som gjort ett tufft fysikprov!
 
En galen hund fick jag också träffa, min lilla zimba har jag inte träffat på hela veckan! Haha, han var ganska konstig idag men det är nog för att han inte träffat mig på länge kanske? Eller tvärt om...Blev han konstig för jag kom?
i alla fall är han världens mysigaste lilla vovve
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0