vågigt hår och ny blus

såhär såg jag ut idag, blusen kommer från Chelsea.

Har haft en väldigt bra dag idag. Ganska chill eftermiddag i skolan med ett getterönbesök men även vanliga lektioner. Gjorde god milkshake när jag kom hem och sen chillade jag lite med VD. Inga läxor gjorde min eftermiddag till en som jag förtjänade. Lagade även mat till familjen nu ikväll och det blev en god pastarätt, standard...typ det enda jag lagar men gott blev det!

Ska snart gå och lägga mig för i morgon ska inte jag sova ut på min sovmorgon. Jag ska ut på lite äventyr med tjejerna i klassen, men mer om det imorgon. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amaanda

ÅH!! Vad söt du blev på den sista bilden, jättefin verkligen!!! <3

Svar: tack sötaste mandis!! <3
None None

2013-03-29 @ 17:52:20
URL: http://amaandamadelaine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0