nu blundar jag för allt jag ser

Nu får jag skärpa mig, detta blev ju ingen vidare bloggning...Under den senaste veckan har jag kunnat checka av matte nationella på min lilla lista...nu är det bara kemi inlämning, engelska, matte muntliga och fysikprov kvar. Snälla låt dessa sista veckorna gå fort och låt sommaren komma!
 
Jag hade ju kunnat sätta mig och plugga lite nu men ett avsnitt one tree hill, choklad och melon låter bättre i mina öron. Får läsa lite i engelska boken innan jag gå och lägger mig alla fall!
imorgon har jag sovmorgon och vi ska även spela fotboll på gympan, så kommer nog bli en bra tisdag trots att jag har muntliga mattenationella imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0